ehcco ehcco .

ehcco

نقشه خارق العاده هداياي تبليغاتي آفتابگير در جذب مشتريان ماشين دار

تحقيقات نشان داده است كه 85٪ از مصرف كنندگان پس از دريافت كالاي تبليغاتي از شركت با آنها تجارت مي كنند. به علاوه 60٪ از ما آفتابگير ماشين را تا دو سال نگه مي داريم و اغلب آنها را به دوستان و خانواده هديه مي دهيم. اين آمار نشان مي دهد كه چگونه سرمايه گذاري در محصولات تبليغاتي با مارك سفارشي عالي مي تواند يك استراتژي بازاريابي مقرون به صرفه و با ارزش باشد. در اينجا نحوه درست كردن آن آورده شده است."چرا" شما چيست؟وقتي نوبت به توسعه استراتژي كالاي تبليغاتي شما مي رسد ، نويسنده و كارشناس محصولات تبليغاتي ، هايدي تورن ، معتقد است كه بزرگترين عامل دانستن "چرا" شماست.
در اين مقاله عالي Tough Nickel ، او توضيح مي دهد كه معني "دانستن" شما چيست و توصيه هاي خود را در مورد چگونگي ساخت و اجراي يك استراتژي موفق تبليغاتي ارائه مي دهد.برنامه كالاي تبليغاتي شما چيست؟درست مثل هر كمپين بازاريابي خوب ، سرمايه گذاري در محصولات تبليغاتي بايد بخشي از ديدگاه كلي برند شما و برنامه سالانه شما باشد. چه برنامه اي براي هداياي پايان سال داريد؟ آيا رويدادهاي اصلي در تقويم شما وجود دارد كه بايد از قبل برنامه ريزي شده و بر اساس آن تجارت شود؟ ميزان بازگشت سرمايه خود را چگونه اندازه گيري مي كنيد؟ براي كسب راهنمايي بيشتر در مورد چگونگي اجراي برنامه خود و اطمينان از عملكرد محصولات تبليغاتي انتخابي خود ، اين مقاله را بخوانيد.در تماس باشيداگر مي خواهيد در مورد هر كالاي تبليغاتي و نيازهاي هديه سازماني خود با يك انسان واقعي صحبت كنيد ، ما را فرياد بزنيد. متناوباً ، مي توانيد به صورت آنلاين با ما گپ بزنيد ، يك قيمت فوري دريافت كنيد و يك چشم به هم زدن سفارش دهيد.محصولات تبليغاتي مي توانند در معرض تبليغات طولاني مدت قرار گيرند. يادگيري چگونگي ايجاد يك استراتژي خوب تبليغاتي كالا مي تواند با ايجاد تنها يك خريد مناسب براي هدف شما و بازار شما ، يك برند تجاري بسازد و در بازاريابي دلار صرفه جويي كند.
مانند اكثر تبليغات ، اندازه گيري نتايج حاصل از استفاده از هداياي تبليغاتي مي تواند چالش برانگيز باشد. اما بيشترين ارزش آنها در ايجاد آگاهي از طريق افزايش برداشت هاي تبليغاتي است.
يك قانون ساده براي محصولات تبليغاتيدر مورد خريد محصولات تبليغاتي يك قانون ساده وجود دارد:
اگر نمي دانيد چرا خريد نكنيد.
بزرگترين عامل در هر استراتژي كالاي تبليغاتي اين است كه "چرا" خود را بدانيد. چرا شما حتي در وهله اول مي خواهيد از آنها استفاده كنيد؟ فكر مي كنيد چرا كار خواهند كرد؟
8 سوال براي كمك به شما در يافتن "چرا" خودهمانطور كه قبلا ذكر شد ، اگر "چرا" خوبي براي استفاده از محصولات تبليغاتي نداريد ، خريد نكنيد. اما چگونه مي توانيد دليل خود را بفهميد؟ در هنگام افزودن اين محصولات به مخلوط بازاريابي خود ، الات زير را از خود بپرسيد:

آيا آنها اغلب از آن استفاده مي كنند؟ فكر مي كنم چرا اين كار را خواهند كرد (يا نخواهند كرد)؟ براي دستيابي به سبك زندگي يا كار گروه خود براي يافتن انتخابي مناسب ، ممكن است نياز به انجام تحقيقات دموگرافيك بازاريابي داشته باشيد.آيا مي خواهم از اين مورد براي پاداش دادن به مشتريان فعلي استفاده كنم؟ آيا آنها مي خواهند از اين طريق پاداش بگيرند؟ يا آيا آنها چيز ديگري را بيشتر مي دانند؟ اگر ترجيح مي دهند كوپن تخفيف دريافت كنند ، از دريافت يك كالاي تبليغاتي ناراحت مي شوند و از آن استفاده نمي كنند.آيا مي خواهم مشتريانم از آن مورد به صورت خصوصي (مانند يك ميز كار) استفاده كنند؟ يا اميدوارم كه آنها از اين مورد در ملا public عام استفاده كنند (مانند پوشيدن تي شرت در كلوپ سلامتي)؟ آيا من مي توانم راهي پيدا كنم كه آنها را ترغيب به استفاده از آن به روشي كه من انتخاب مي كنم ، كنم؟ استفاده خصوصي و عمومي هم قابل قبول است ، اما باز هم ، بررسي دموگرافيك بازاريابي گروه شما به شما كمك مي كند تا مشخص كند كه آيا آنها پتانسيل بالايي براي استفاده به دلخواه شما دارند.آيا قادر به تهيه كالايي با كيفيت قابل قبول براي گيرندگان خود خواهم بود؟ اعطاي مواردي كه كيفيت پايين تري از انتظار دريافت كنندگان شما دارند ، به برند شما آسيب مي رساند.عمر بالقوه اين مورد چقدر است؟ آيا فقط يكبار استفاده مي شود و كنار گذاشته مي شود؟ آيا مي توانم راهي ديگر براي كسب اين مواجهه بدون سرمايه گذاري محصول تبليغاتي پيدا كنم؟ با دقت تعيين كنيد كه آيا يك كالاي يكبار آفتابگير تبليغاتي مصرف تأثير كافي و قرار گرفتن در معرض خريد را دارد. اگر اقلام را به عنوان بخشي از يك برنامه حمايت مالي يا همراه با يك نمايشگاه يا رويداد تجاري تهيه كنيد ، اين امر اجتناب ناپذير است.آيا اين مورد با ساير بازاريابي ، تبليغات و مارك تجاري من مطابقت دارد؟ مشابه مسئله كيفيت قابل قبول ، اگر موردي با سبك يا نوع معمول استفاده شده كاملاً هماهنگ نباشد ، ممكن است به مارك شما آسيب نرساند ، اما باعث ايجاد آن نخواهد شد.آيا اين تبليغي است كه مي تواند به يك سنت تبديل شود (به عنوان مثال توزيع سالانه تقويم هاي چاپي)؟ با استفاده از همان مورد ، اما شايد به تازگي به روز شده ، سال به سال با از بين بردن جستجو براي انتخاب جديد ، به صرفه جويي در وقت كمك مي كند. همچنين ، مشتريان اغلب پيش بيني دريافت تبليغات سالانه شما را دارند و وقتي از آن چشم پوشي مي كنيد نااميد مي شوند. داشتن مشترياني كه خواهان ارتقا شما هستند يك مزيت بزرگ است!آيا توزيع انتخاب مورد من در كانالهاي تماس با مشتري عادي من آسان است؟ اگر شما يك تجارت اينترنتي خالص بازي هستيد ، ممكن است مجبور شويد از طريق پست الكترونيكي تبليغاتي را به طور چشمگيري افزايش دهيد. در آن شرايط ، يك مورد بارگيري ديجيتال ممكن است انتخاب بهتري باشد. برعكس ، اگر تيم فروش شما به طور منظم از مشتري بازديد مي كند ، شما يك كانال توزيع داخلي داريد كه مي تواند حتي برخي از اقلام بزرگتر را در خود جاي دهد.

آفتابگير تبليغاتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۳:۳۷ توسط:ehcco موضوع:

تاثير تبليغات محيطي در فروش

در اوايل سال جاري آفتابگير تبليغاتي خبر از انتشار ابزارهاي بازاريابي مبتني بر حساب داد ، معامله اي عظيم در دنياي تيم هاي فروش و بازاريابي B2B.
بازاريابي مبتني بر حساب (يا ABM) يك استراتژي توسعه كسب و كار B2B است كه به جاي فقط روابط تماس فردي يا ارتباطات براي بستن معاملات بزرگ يا پيچيده ، بر روابط با شركت هدف يا حساب اصلي متمركز است.
براي كاربران HubSpot ، ابزارهاي ABM در پورتال يك تغيير دهنده بازي هستند ، و مرحله جديدي را بين چرخه هاي زندگي و مراحل معاملاتي اضافه مي كنند كه در آن تيم هاي بازاريابي و فروش مي توانند براي شناسايي حساب هاي اصلي ، پيگيري و اندازه گيري تعامل با افراد در حساب هاي هدف و همديگر را جمع كنند. گزارش را با داده هاي سخت گزارش دهيد تا با گذشت زمان روند ارتباطات را بهبود ببخشيد.
نرم افزار ABM HubSpot براي ايجاد يك تجربه خريد شخصي براي حساب هاي با ارزش بالا ، ايجاد بينش ارزشمند و داده هاي اضافي براي بازاريابي و فروش ، براي شناسايي و هدف قرار دادن خريداران و تصميم گيرندگان در يك شركت حساب هدف ، از شكاف بين فروش و بازاريابي استفاده مي كند.
پيگيري حساب هاي هدف در HubSpotابزارهاي ABM HubSpot به تيم هاي فروش و بازاريابي چشم انداز بزرگي را در مورد مكان حساب هاي خود ارائه مي دهند در حالي كه فرصت هايي را براي دستيابي به جزئيات مورد نياز در نماي كلي خود فراهم مي كنند.
حسابهاي داراي معاملات آزاد در داشبورد قرار دارند ، با نقشهاي خريد براي مخاطبين جداگانه و ردههاي ايده آل مشخصات مشتري براي شركتهاي هدف. گزارش هاي جديد را مي توان براي هر حساب فعال كرد ، كه به شناسايي داده هاي مربوطه و اطلاعات مهم براي تيم هاي مختلف ، مراحل قيف يا تكرارهاي فروش فردي در يك نگاه كمك مي كند.
ويژگي هاي جديد و نقاط داده عبارتند از:
مخاطب
همانطور كه اطلاعات بيشتري در مورد افراد شركت هدف در دست است ، به راحتي وارد شويد و رديابي كنيد كه چه كسي تصميم گيرنده است و چه كسي مخالف است تا با مخاطبان شما بهتر ارتباط برقرار كند.هنگام وارد شدن به سيستم عامل ، تماس با شركت هاي آنها را با يك تلنگر آسان سوئيچ كنيدمخاطبين بازاريابي مبتني بر حساب hubspot
شركت ها
يك شركت را به عنوان "حساب هدف" علامت گذاري كنيد و تمام فعاليت هاي مرتبط با تماس (به عنوان مثال ايميل ها ، جلسات ، بازديد از صفحه) در نماي كلي حساب شركت جمع مي شوندبراي كمك به استراتژي و تلاش هاي گسترده ، شركت هاي متناسب با ICP خود را به راحتي مرتب و مارك كنيدنگاهي بيندازيد كه چه كسي از وب سايت شما بازديد مي كند بدون تبديل با استفاده از ابزار "چشم انداز" ، كه به شما نشان مي دهد كدام شركت ها اطلاعات شما را بررسي كرده اند بدون اينكه هيچ يك از آنها را به اشتراك بگذارندگزارش نويسي
گزارش هاي جديد با ويژگي هاي خاص حساب هدف به راحتي مي توانند داده ها را براي داشبورد جذب كنند تا پيشرفت و ارتباط با حساب هاي اصلي را پيگيري كنندبراي گزارش دهي آسان تر ، اطلاعات را در Team Views با Sales Enterprise تقسيم كنيدگزارش hbspot abm
ABM براي تيم هاي فروش به چه معناست؟به زبان ساده ، امكان رديابي حساب هاي هدف قبل از معامله آنها به شما كمك مي كند تا اطلاعات زيادي در مورد روند فروش و بازاريابي موجود شما ارائه شود.
در حالي كه قبلاً تصور مي كرديم زمان قبل از معامله از اهميت ويژه اي برخوردار نيست ، اما رديابي جدول زماني براي حساب هاي هدف شواهد مبتني بر داده را براي زماني كه فرصت براي پاسخگويي به تلاش هاي بازاريابي و تبليغات لازم است فراهم مي كند. كه عظيم است
داده هاي فعلي HubSpot در حال حاضر داستاني براي تلاش در زمينه فروش را بيان مي كنند ، زيرا احتمال ايجاد تماس با هر نقطه لمس افزايش مي يابد ، تا هشت نقطه لمسي قبل از شروع بازگشت كاهش مي يابد. اكنون ابزار ABM قابليت هاي رديابي در سطح شركت را در مقياس SMB در اختيار رهبران فروش قرار مي دهد تا ارتباطات و اثربخشي بهتر را پيگيري كند.
در حالي كه داده هاي معيار مكاني عالي براي شروع است ، تعداد جادويي نقاط تماس براي ارتباطات براي هر شركت و صنعت متفاوت است - ABM به شناسايي سريع موفق ترين استراتژي كمك مي كند.
داشبورد ABM همچنين با تجميع فعاليت هاي مرتبط با مخاطبين مرتبط با شركت هدف ، رديابي هرگونه تعامل با وب سايت يا خدمات ارتباطي. اين شامل معيارهايي مانند:
بازديد از صفحهايميل باز مي شودجلسات رزرو شده استاين بدان معني است كه تيم هاي تكراري و تيم ها به طور يكسان مي توانند شركت هاي فعال حساب هدف را شناسايي كنند ، به بسته شدن سريع معاملات و زماني كه بهترين زمان براي مشتري است كمك مي كنند.
نرم افزار ABM از بازاريابي و فروش سود مي بردABM عالي به نظر مي رسد ، اما چگونه با استراتژي بازاريابي ورودي داخلي كار مي كند؟ خبر خوب اين است كه اين دو روش به منظور شناسايي حساب هاي هدف و روشن كردن نقش هر تيم قبل از شروع فعاليت ، به خوبي كار مي كنند.
به عبارت ديگر ، بازاريابي ورودي بنيادي پايدار براي يك استراتژي موثر ABM ايجاد مي كند.
اين همچنين بدان معني است كه تيم هاي بازاريابي و فروش كه زماني از هم جدا شده بودند اكنون مي توانند با هم كار كنند تا نفوذ هر دو را در ارتباطات و شركت ها ببينند. هر دو تيم مي توانند با استفاده از ابزار ABM در پورتال HubSpot بر روي حساب هاي با ارزش بالا تأثير بگذارند و ميزان تعامل را پيگيري كنند.

استفاده از ABM براي ايجاد تجارب خريد شخصي در مقياسدر اصل ، ABM نوعي بازاريابي كاملاً شخصي است كه نياز به سفارشي سازي هر تعامل با حساب هدف دارد ، از ارتباطات اوليه تا محتوا گرفته تا اطلاعات محصول.
اين شخصي سازي حساب هدف را نشان مي دهد كه خدمات شما چقدر مرتبط هستند و تأثير شما را با هر نقطه لمس به حداكثر مي رساند. از آنجا كه ABM يك استراتژي طولاني مدت است كه مي تواند براي هر حساب بيش از چندين ماه طول بكشد ، آفتابگير تبليغاتي به اين قوام كمك مي كند تا بين تيم هاي بازاريابي و فروش قوي بماند.
ادغام ابزارهاي HubSpot ABM در استراتژي فروش شماحساب هاي هدف با ارزش خود را پيگيري كنيد ، براي تعيين يك جدول زماني فروش واقع بينانه و پيشرفت بازاريابي را كنترل كنيد و تجربه خريد هر مشتري را با استفاده از ابزار HubSpot ABM سفارشي كنيد. مرتبط سازي يك استراتژي ورودي مستقل با يك كمپين ABM موثر مي تواند نتايج تأثيرگذاري را در طيف وسيعي از شركت ها و صنايع به دنبال داشته باشد.
با تركيب تلاش تيم هاي فروش و بازاريابي براي دستيابي به نتايج با ارزش و سازگار ، همه مواردي را كه HubSpot ABM مي تواند به استراتژي فروش شما بياورد كاوش كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۲:۴۲ توسط:ehcco موضوع:

هدياي تبليغاتي جديد چه تاثيري در ناريخچه دارند ؟

تاريخ حكاكي به دوران سنگ قرون وسطي برمي گردد كه تخم مرغ شترمرغ را تزئين مي كردند و به عنوان ظرف آب استفاده مي كردند. از حكاكي روي استخوان ، عاج و سنگ نيز در بسياري از دوره هاي ماقبل تاريخ استفاده مي شده است. نقاشي هاي غاري و هيروگليف نيز اولين اشكال انسان بود كه مي خواهد فضاي خود را شخصي كند.اگرچه  هداياي تبليغاتي ديگر نيازي به ثبت وقايع زندگي خود بر روي ديواره غار احساس نمي كنيم ، اما همچنان از حكاكي به عنوان وسيله اي براي تزئين وسايل روزمره استفاده مي كنيم. با اين حال ، همه مراحل حكاكي يكسان انجام نمي شود. امروزه اكثر موارد قابل حكاكي هستند ، فقط اين موضوع است كه شركت يا كالايي از چه نوعي درخواست مي كند. برخي از آنها مدرن ترند و برخي ديگر از قديمي ترين روش شخصي سازي هستند.
روش ها و سبك هاي مختلف حكاكي را كه در طول سال ها به اشيا بخشيده است ، بررسي كنيد.
روش هاي حكاكي
براي درك روند حكاكي ، بياييد نگاهي كوتاه به 4 روش هدايا اصلي حكاكي بياندازيم.
حكاكي دستي؛ اغلب به شكل اچ اين شامل استفاده از يك ابزار تيز فولادي به نام graver يا burin ، محلول اسيد و آب ، به علاوه جوهر افشاني و چاپ كاغذ است. اين روش خطوط متفاوتي را نشان مي دهد. عميق ، خفيف ، ضخيم يا نازك و روي مس انجام مي شود.حكاكي مكانيكي؛ معمولاً روي پلاستيك يا فلزات انجام مي شود. اين ماده اغلب بر روي علائم ، پلاك هاي برنجي ، جوايز ، سوئيچ هاي صنعتي و پلاك ها استفاده مي شود. مهر زني نيز در اين گروه است.حكاكي فتوشيميايي؛ شامل انتقال تصوير است و توليد مثل محسوب مي شود. نمونه هايي از چاپ هاي فوتومكانيكي عبارتند از: ليتوگرافي عكس ، بلوك هاي خطي و نمونه هاي مختلف.فرآيندهاي الكتروشيميايي همچنين به عنوان الكترو اچينگ شناخته مي شود ، اين يك فرايند نسبتاً جديد است. سازگار با محيط زيست است و از اسيد استفاده نمي كند. در اين فرايند ، صفحه با مقاومت پوشانده مي شود و سپس بخشهايي از آن برداشته مي شود تا تصوير ايجاد شود.سبك هاي حكاكي
نه تنها روش هاي مختلفي براي حكاكي وجود دارد ، بلكه 4 سبك متمايز نيز وجود دارد كه مي تواند در محيط هاي مختلف اعمال شود.
حكاكي ليزري؛ در اين روش از پرتوي نور موسوم به حكاك ليزري استفاده مي شود. براي حكاكي تصاوير يا متن بر روي شيشه ، پلاستيك ، سنگ ، چوب و فلز استفاده مي شود. ليزر به رايانه متصل است ، بنابراين هيچ ارتباط مستقيمي بين دستگاه هدايا حكاكي و مورد حك شده وجود ندارد. اين نوع حكاكي دقيق و دائمي است و هيچ محصول جانبي براي دفع وجود ندارد.حكاكي چرخشي؛ اين بر روي فلز و پلاستيك استفاده مي شود. اين فرايند از يك ابزار برش چرخان بر روي يك اسپيندل موتوري تشكيل شده است كه يك تصوير يا متن را از بين مي برد. اين توانايي حكاكي تصاوير دقيق تر را دارد.تصعيد؛ يك نوع حكاكي سنتي نيست. تصاوير روي سطوح مسطح تراشيده يا برش خورده اعمال مي شوند. اين فرآيند همچنين رنگ را روي جسم حك مي كند. تصاوير يا متن با كيفيت عكس به صورت گازي گرم مي شود كه به اشيا هدايا متصل مي شود. اين تصاوير با خنك شدن دائمي مي شوند.اكنون كه درك منصفانه اي از حكاكي را درك كرده ايد ، تنها كاري كه مي توانيد بكنيد اين است كه بفهميد چه هديه اي مي خواهيد بدهيد و چگونه شخصي سازي مي شود. براي طرفدار ورزش يا "مرد غارنشين" در زندگي خود ، يك تابلوي ميله شخصي را امتحان كنيد. اينها در موضوعات مختلفي مانند: اتاق بازي / پوكر ، علائم ميله اي ، تازگي ، حرفه اي ، موسيقي ، ورزشي ، شكار / ماهيگيري و ساير سبك هاي سرگرم كننده. اينها تزئينات عالي يا شخصي را به هر دكوراسيون منزل مي رسانند.
مواردي از قبيل دكمه هاي سر دست ، ساعت و كليپ هاي مالي هداياي عالي براي شخصي سازي عروس خانم ها ، هديه هاي تولد يا تعطيلات است. آنها نه تنها كاربردي هستند ، بلكه به شخص احساس سبك مي دهند و براي سالهاي زيادي از آنها استفاده مي شود.
هدايايي مانند فلاسك يا قاب عكس / ساعت از سالها قبل حك شده اند و هنوز هم به عنوان تقدير و يا براي موارد خاص هديه دادن استفاده مي شوند.
اگر به دنبال يك هديه عملي هستيد ، يك كيف پول شخصي امتحان كنيد - اين موارد را نمي توان چيزي بيش از مكاني براي ذخيره كارت هاي نقدي و پلاستيكي دانست. روش شخصي سازي كيف پول معمولاً به صورت تمبر داغ براي "سوزاندن" حروف اوليه در چرم است. به نظر تميز و حرفه اي است و مطمئناً كسي را كه دريافت كند تحت تأثير قرار مي دهد.
وقتي در حال خريد هديه هستيد ، هميشه خوب است اگر آن را به نوعي شخصي سازي كنيد. چه ليوان باشد ، چه پلاك يا جواهرات ، شخصي سازي هديه بيان متفكرانه و ماندگاري از احساسات شماست.

منبع : 

هداياي تبليغاتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۲:۲۴ توسط:ehcco موضوع: