ehcco ehcco .

ehcco

تاثير تبليغات محيطي در فروش

در اوايل سال جاري آفتابگير تبليغاتي خبر از انتشار ابزارهاي بازاريابي مبتني بر حساب داد ، معامله اي عظيم در دنياي تيم هاي فروش و بازاريابي B2B.
بازاريابي مبتني بر حساب (يا ABM) يك استراتژي توسعه كسب و كار B2B است كه به جاي فقط روابط تماس فردي يا ارتباطات براي بستن معاملات بزرگ يا پيچيده ، بر روابط با شركت هدف يا حساب اصلي متمركز است.
براي كاربران HubSpot ، ابزارهاي ABM در پورتال يك تغيير دهنده بازي هستند ، و مرحله جديدي را بين چرخه هاي زندگي و مراحل معاملاتي اضافه مي كنند كه در آن تيم هاي بازاريابي و فروش مي توانند براي شناسايي حساب هاي اصلي ، پيگيري و اندازه گيري تعامل با افراد در حساب هاي هدف و همديگر را جمع كنند. گزارش را با داده هاي سخت گزارش دهيد تا با گذشت زمان روند ارتباطات را بهبود ببخشيد.
نرم افزار ABM HubSpot براي ايجاد يك تجربه خريد شخصي براي حساب هاي با ارزش بالا ، ايجاد بينش ارزشمند و داده هاي اضافي براي بازاريابي و فروش ، براي شناسايي و هدف قرار دادن خريداران و تصميم گيرندگان در يك شركت حساب هدف ، از شكاف بين فروش و بازاريابي استفاده مي كند.
پيگيري حساب هاي هدف در HubSpotابزارهاي ABM HubSpot به تيم هاي فروش و بازاريابي چشم انداز بزرگي را در مورد مكان حساب هاي خود ارائه مي دهند در حالي كه فرصت هايي را براي دستيابي به جزئيات مورد نياز در نماي كلي خود فراهم مي كنند.
حسابهاي داراي معاملات آزاد در داشبورد قرار دارند ، با نقشهاي خريد براي مخاطبين جداگانه و ردههاي ايده آل مشخصات مشتري براي شركتهاي هدف. گزارش هاي جديد را مي توان براي هر حساب فعال كرد ، كه به شناسايي داده هاي مربوطه و اطلاعات مهم براي تيم هاي مختلف ، مراحل قيف يا تكرارهاي فروش فردي در يك نگاه كمك مي كند.
ويژگي هاي جديد و نقاط داده عبارتند از:
مخاطب
همانطور كه اطلاعات بيشتري در مورد افراد شركت هدف در دست است ، به راحتي وارد شويد و رديابي كنيد كه چه كسي تصميم گيرنده است و چه كسي مخالف است تا با مخاطبان شما بهتر ارتباط برقرار كند.هنگام وارد شدن به سيستم عامل ، تماس با شركت هاي آنها را با يك تلنگر آسان سوئيچ كنيدمخاطبين بازاريابي مبتني بر حساب hubspot
شركت ها
يك شركت را به عنوان "حساب هدف" علامت گذاري كنيد و تمام فعاليت هاي مرتبط با تماس (به عنوان مثال ايميل ها ، جلسات ، بازديد از صفحه) در نماي كلي حساب شركت جمع مي شوندبراي كمك به استراتژي و تلاش هاي گسترده ، شركت هاي متناسب با ICP خود را به راحتي مرتب و مارك كنيدنگاهي بيندازيد كه چه كسي از وب سايت شما بازديد مي كند بدون تبديل با استفاده از ابزار "چشم انداز" ، كه به شما نشان مي دهد كدام شركت ها اطلاعات شما را بررسي كرده اند بدون اينكه هيچ يك از آنها را به اشتراك بگذارندگزارش نويسي
گزارش هاي جديد با ويژگي هاي خاص حساب هدف به راحتي مي توانند داده ها را براي داشبورد جذب كنند تا پيشرفت و ارتباط با حساب هاي اصلي را پيگيري كنندبراي گزارش دهي آسان تر ، اطلاعات را در Team Views با Sales Enterprise تقسيم كنيدگزارش hbspot abm
ABM براي تيم هاي فروش به چه معناست؟به زبان ساده ، امكان رديابي حساب هاي هدف قبل از معامله آنها به شما كمك مي كند تا اطلاعات زيادي در مورد روند فروش و بازاريابي موجود شما ارائه شود.
در حالي كه قبلاً تصور مي كرديم زمان قبل از معامله از اهميت ويژه اي برخوردار نيست ، اما رديابي جدول زماني براي حساب هاي هدف شواهد مبتني بر داده را براي زماني كه فرصت براي پاسخگويي به تلاش هاي بازاريابي و تبليغات لازم است فراهم مي كند. كه عظيم است
داده هاي فعلي HubSpot در حال حاضر داستاني براي تلاش در زمينه فروش را بيان مي كنند ، زيرا احتمال ايجاد تماس با هر نقطه لمس افزايش مي يابد ، تا هشت نقطه لمسي قبل از شروع بازگشت كاهش مي يابد. اكنون ابزار ABM قابليت هاي رديابي در سطح شركت را در مقياس SMB در اختيار رهبران فروش قرار مي دهد تا ارتباطات و اثربخشي بهتر را پيگيري كند.
در حالي كه داده هاي معيار مكاني عالي براي شروع است ، تعداد جادويي نقاط تماس براي ارتباطات براي هر شركت و صنعت متفاوت است - ABM به شناسايي سريع موفق ترين استراتژي كمك مي كند.
داشبورد ABM همچنين با تجميع فعاليت هاي مرتبط با مخاطبين مرتبط با شركت هدف ، رديابي هرگونه تعامل با وب سايت يا خدمات ارتباطي. اين شامل معيارهايي مانند:
بازديد از صفحهايميل باز مي شودجلسات رزرو شده استاين بدان معني است كه تيم هاي تكراري و تيم ها به طور يكسان مي توانند شركت هاي فعال حساب هدف را شناسايي كنند ، به بسته شدن سريع معاملات و زماني كه بهترين زمان براي مشتري است كمك مي كنند.
نرم افزار ABM از بازاريابي و فروش سود مي بردABM عالي به نظر مي رسد ، اما چگونه با استراتژي بازاريابي ورودي داخلي كار مي كند؟ خبر خوب اين است كه اين دو روش به منظور شناسايي حساب هاي هدف و روشن كردن نقش هر تيم قبل از شروع فعاليت ، به خوبي كار مي كنند.
به عبارت ديگر ، بازاريابي ورودي بنيادي پايدار براي يك استراتژي موثر ABM ايجاد مي كند.
اين همچنين بدان معني است كه تيم هاي بازاريابي و فروش كه زماني از هم جدا شده بودند اكنون مي توانند با هم كار كنند تا نفوذ هر دو را در ارتباطات و شركت ها ببينند. هر دو تيم مي توانند با استفاده از ابزار ABM در پورتال HubSpot بر روي حساب هاي با ارزش بالا تأثير بگذارند و ميزان تعامل را پيگيري كنند.

استفاده از ABM براي ايجاد تجارب خريد شخصي در مقياسدر اصل ، ABM نوعي بازاريابي كاملاً شخصي است كه نياز به سفارشي سازي هر تعامل با حساب هدف دارد ، از ارتباطات اوليه تا محتوا گرفته تا اطلاعات محصول.
اين شخصي سازي حساب هدف را نشان مي دهد كه خدمات شما چقدر مرتبط هستند و تأثير شما را با هر نقطه لمس به حداكثر مي رساند. از آنجا كه ABM يك استراتژي طولاني مدت است كه مي تواند براي هر حساب بيش از چندين ماه طول بكشد ، آفتابگير تبليغاتي به اين قوام كمك مي كند تا بين تيم هاي بازاريابي و فروش قوي بماند.
ادغام ابزارهاي HubSpot ABM در استراتژي فروش شماحساب هاي هدف با ارزش خود را پيگيري كنيد ، براي تعيين يك جدول زماني فروش واقع بينانه و پيشرفت بازاريابي را كنترل كنيد و تجربه خريد هر مشتري را با استفاده از ابزار HubSpot ABM سفارشي كنيد. مرتبط سازي يك استراتژي ورودي مستقل با يك كمپين ABM موثر مي تواند نتايج تأثيرگذاري را در طيف وسيعي از شركت ها و صنايع به دنبال داشته باشد.
با تركيب تلاش تيم هاي فروش و بازاريابي براي دستيابي به نتايج با ارزش و سازگار ، همه مواردي را كه HubSpot ABM مي تواند به استراتژي فروش شما بياورد كاوش كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۲:۴۲ توسط:ehcco موضوع:

:: مطالب مشابه
[RelPostTitle] [RelPostTitle]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :