آفتابگير ماشين آفتابگير ماشين

ehcco

نقشه خارق العاده هداياي تبليغاتي آفتابگير در جذب مشتريان ماشين دار

تحقيقات نشان داده است كه 85٪ از مصرف كنندگان پس از دريافت كالاي تبليغاتي از شركت با آنها تجارت مي كنند. به علاوه 60٪ از ما آفتابگير ماشين را تا دو سال نگه مي داريم و اغلب آنها را به دوستان و خانواده هديه مي دهيم. اين آمار نشان مي دهد كه چگونه سرمايه گذاري در محصولات تبليغاتي با مارك سفارشي عالي مي تواند يك استراتژي بازاريابي مقرون به صرفه و با ارزش باشد. در اينجا نحوه درست كردن آن آورده شده است."چرا" شما چيست؟وقتي نوبت به توسعه استراتژي كالاي تبليغاتي شما مي رسد ، نويسنده و كارشناس محصولات تبليغاتي ، هايدي تورن ، معتقد است كه بزرگترين عامل دانستن "چرا" شماست.
در اين مقاله عالي Tough Nickel ، او توضيح مي دهد كه معني "دانستن" شما چيست و توصيه هاي خود را در مورد چگونگي ساخت و اجراي يك استراتژي موفق تبليغاتي ارائه مي دهد.برنامه كالاي تبليغاتي شما چيست؟درست مثل هر كمپين بازاريابي خوب ، سرمايه گذاري در محصولات تبليغاتي بايد بخشي از ديدگاه كلي برند شما و برنامه سالانه شما باشد. چه برنامه اي براي هداياي پايان سال داريد؟ آيا رويدادهاي اصلي در تقويم شما وجود دارد كه بايد از قبل برنامه ريزي شده و بر اساس آن تجارت شود؟ ميزان بازگشت سرمايه خود را چگونه اندازه گيري مي كنيد؟ براي كسب راهنمايي بيشتر در مورد چگونگي اجراي برنامه خود و اطمينان از عملكرد محصولات تبليغاتي انتخابي خود ، اين مقاله را بخوانيد.در تماس باشيداگر مي خواهيد در مورد هر كالاي تبليغاتي و نيازهاي هديه سازماني خود با يك انسان واقعي صحبت كنيد ، ما را فرياد بزنيد. متناوباً ، مي توانيد به صورت آنلاين با ما گپ بزنيد ، يك قيمت فوري دريافت كنيد و يك چشم به هم زدن سفارش دهيد.محصولات تبليغاتي مي توانند در معرض تبليغات طولاني مدت قرار گيرند. يادگيري چگونگي ايجاد يك استراتژي خوب تبليغاتي كالا مي تواند با ايجاد تنها يك خريد مناسب براي هدف شما و بازار شما ، يك برند تجاري بسازد و در بازاريابي دلار صرفه جويي كند.
مانند اكثر تبليغات ، اندازه گيري نتايج حاصل از استفاده از هداياي تبليغاتي مي تواند چالش برانگيز باشد. اما بيشترين ارزش آنها در ايجاد آگاهي از طريق افزايش برداشت هاي تبليغاتي است.
يك قانون ساده براي محصولات تبليغاتيدر مورد خريد محصولات تبليغاتي يك قانون ساده وجود دارد:
اگر نمي دانيد چرا خريد نكنيد.
بزرگترين عامل در هر استراتژي كالاي تبليغاتي اين است كه "چرا" خود را بدانيد. چرا شما حتي در وهله اول مي خواهيد از آنها استفاده كنيد؟ فكر مي كنيد چرا كار خواهند كرد؟
8 سوال براي كمك به شما در يافتن "چرا" خودهمانطور كه قبلا ذكر شد ، اگر "چرا" خوبي براي استفاده از محصولات تبليغاتي نداريد ، خريد نكنيد. اما چگونه مي توانيد دليل خود را بفهميد؟ در هنگام افزودن اين محصولات به مخلوط بازاريابي خود ، الات زير را از خود بپرسيد:

آيا آنها اغلب از آن استفاده مي كنند؟ فكر مي كنم چرا اين كار را خواهند كرد (يا نخواهند كرد)؟ براي دستيابي به سبك زندگي يا كار گروه خود براي يافتن انتخابي مناسب ، ممكن است نياز به انجام تحقيقات دموگرافيك بازاريابي داشته باشيد.آيا مي خواهم از اين مورد براي پاداش دادن به مشتريان فعلي استفاده كنم؟ آيا آنها مي خواهند از اين طريق پاداش بگيرند؟ يا آيا آنها چيز ديگري را بيشتر مي دانند؟ اگر ترجيح مي دهند كوپن تخفيف دريافت كنند ، از دريافت يك كالاي تبليغاتي ناراحت مي شوند و از آن استفاده نمي كنند.آيا مي خواهم مشتريانم از آن مورد به صورت خصوصي (مانند يك ميز كار) استفاده كنند؟ يا اميدوارم كه آنها از اين مورد در ملا public عام استفاده كنند (مانند پوشيدن تي شرت در كلوپ سلامتي)؟ آيا من مي توانم راهي پيدا كنم كه آنها را ترغيب به استفاده از آن به روشي كه من انتخاب مي كنم ، كنم؟ استفاده خصوصي و عمومي هم قابل قبول است ، اما باز هم ، بررسي دموگرافيك بازاريابي گروه شما به شما كمك مي كند تا مشخص كند كه آيا آنها پتانسيل بالايي براي استفاده به دلخواه شما دارند.آيا قادر به تهيه كالايي با كيفيت قابل قبول براي گيرندگان خود خواهم بود؟ اعطاي مواردي كه كيفيت پايين تري از انتظار دريافت كنندگان شما دارند ، به برند شما آسيب مي رساند.عمر بالقوه اين مورد چقدر است؟ آيا فقط يكبار استفاده مي شود و كنار گذاشته مي شود؟ آيا مي توانم راهي ديگر براي كسب اين مواجهه بدون سرمايه گذاري محصول تبليغاتي پيدا كنم؟ با دقت تعيين كنيد كه آيا يك كالاي يكبار آفتابگير تبليغاتي مصرف تأثير كافي و قرار گرفتن در معرض خريد را دارد. اگر اقلام را به عنوان بخشي از يك برنامه حمايت مالي يا همراه با يك نمايشگاه يا رويداد تجاري تهيه كنيد ، اين امر اجتناب ناپذير است.آيا اين مورد با ساير بازاريابي ، تبليغات و مارك تجاري من مطابقت دارد؟ مشابه مسئله كيفيت قابل قبول ، اگر موردي با سبك يا نوع معمول استفاده شده كاملاً هماهنگ نباشد ، ممكن است به مارك شما آسيب نرساند ، اما باعث ايجاد آن نخواهد شد.آيا اين تبليغي است كه مي تواند به يك سنت تبديل شود (به عنوان مثال توزيع سالانه تقويم هاي چاپي)؟ با استفاده از همان مورد ، اما شايد به تازگي به روز شده ، سال به سال با از بين بردن جستجو براي انتخاب جديد ، به صرفه جويي در وقت كمك مي كند. همچنين ، مشتريان اغلب پيش بيني دريافت تبليغات سالانه شما را دارند و وقتي از آن چشم پوشي مي كنيد نااميد مي شوند. داشتن مشترياني كه خواهان ارتقا شما هستند يك مزيت بزرگ است!آيا توزيع انتخاب مورد من در كانالهاي تماس با مشتري عادي من آسان است؟ اگر شما يك تجارت اينترنتي خالص بازي هستيد ، ممكن است مجبور شويد از طريق پست الكترونيكي تبليغاتي را به طور چشمگيري افزايش دهيد. در آن شرايط ، يك مورد بارگيري ديجيتال ممكن است انتخاب بهتري باشد. برعكس ، اگر تيم فروش شما به طور منظم از مشتري بازديد مي كند ، شما يك كانال توزيع داخلي داريد كه مي تواند حتي برخي از اقلام بزرگتر را در خود جاي دهد.

آفتابگير تبليغاتي


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1399/10/24 ساعت: 20 توسط:ehcco :

آفتابگير ماشين

آفتابگير ماشين در قصل هاي گرم و هم چنين مكان هايي كه افتاب مستقيم بر روي ماشين مي تابد بسيار براي ماشين كارايي دارد و يشتر مناطق خاصي از مغز مي‌شود بر اساس شواهد به دست آمده مناطق مزبور در موسيقي دانا بزرگتر از كساني است كه تجربه موسيقي يا نداشتند اين مناطق در مغز بر اثر تجربه تمرين موسيقي رشد مي كند با توجه به افزايش هاي متعدد انجام شده مغز داراي سلولهاي به نام نورون است كه نسبت به به تواتر هاي مختلف صوتي حساس مي باشند و موسيقيدانان از نورون هاي بيشتري براي تشخيص صداي موسيقي استفاده مي كند و به علت تمرينات مداوم تطابق صداها را بهتر انجام مي دهند نكته جالب توجه است كه بسيار پركاربر و مفيد مي باشد و بادي تاثير بيشتري در اين روش از خود نشان دادند كه به تازگي دو تن از مدرسان مدرسه موسيقي بروكلي تحقيقات مفصل در خصوص هداياي تبليغاتي انجام دادند

منبع : آفتابگير ماشين


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1399/7/13 ساعت: 11 توسط:ehcco :

:: مطالب مشابه